Administrativ medarbejder til økonomi og service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med en bred palette af administrative opgaver, og er du serviceminded og kvalitetsbevist, så er det måske dig, vi søger.

I Dansk Dekommissionering løser vi en unik samfundsopgave i dansk sammenhæng: oprydning efter mere end 40 års forsknings- og forsøgsaktiviteter på Risø.

Samtidig håndterer og lagrer vi radioaktivt affald fra både driften og dekommissioneringen af anlæggene samt fra resten af det danske samfund. Vi bidrager også til processen, der på længere sigt skal føre til en sikker deponering af affaldet, og her ligger der mange spændende opgaver i fremtiden.

Som ansat hos os bliver du en del af en spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, der prioriterer work/life-balance, og med et tæt samarbejde på tværs af fag.

De primære opgaver

  • Fakturahåndtering (korrekt kontering, sikre varemodtagelsen)
  • Udarbejdelse af salgsfakturaer
  • Posterings- og afstemningsopgaver
  • Rejseafregninger
  • Diverse opgaver i forbindelse med energiindberetning
  • Rapporteringsopgaver vedrørende tidsregistrering


Derudover vil der være forskellige ad hoc opgaver inden for administration såsom administrativ bistand i forbindelse med tilretning af instrukser, blanketter og procedurer. Der vil også være serviceopgaver, hvor dine kollegaer har behov for din hjælp.



Dit team

Du bliver en del af teamet Økonomi, IT & Service (ØIS), hvor dine kolleger generelt er specialiserede inden for hvert sit felt. Du lander i et team, som er kendetegnet ved at være hjælpsomme, mål- og kvalitetsbevidste og serviceminded. Kollegaerne i teamet har alle været i virksomheden i en del år, og de glæder sig til at byde deres nye kollega velkommen i teamet. Foruden dine kolleger i ØIS får du en bred kontaktflade til hele huset.



Hos os får du

  • Et alsidigt job med gode muligheder for at udvikle både faglige og personlige kompetencer
  • Et inspirerende og sikkert arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads, der er præget af tværfagligt samarbejde og en uformel tone
  • Flekstid og 37 timers arbejdsuge inklusiv frokostpause
  • Gode kollegaer og naturskønne omgivelser


Din faglige og personlige profil

  • Du er uddannet inden for kontor eller tilsvarende og har gerne et par års erfaring med administrativt arbejde.
  • Du kan godt lide at jonglere med tal – lige fra fakturahåndtering til afstemninger
  • Du er fleksibel, serviceminded og god til at skabe relationer med interne samarbejdspartnere.
  • Du er omhyggelig, struktureret og følger op på dine opgaver.
Hvis du ovenikøbet har erfaring med de offentlige IT-systemer, så vil det være en fordel, men er ikke et krav.

Løn og ansættelsesforhold
Du ansættes i henhold til den relevante overenskomst.

Vi forventer at holde første samtale 6. juli og anden samtale 11. juli.



Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Dansk Dekommissionering, Frederiksborgvej 399, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169834&DepartmentId=9680&MediaId=2995&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848667

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet