Administrativ medarbejder til understøttelse af vores juridiske medarbejdere, deltidsstilling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og serviceminded medarbejder til offentliggørelse af domme, udarbejdelse af statistikker samt den daglige styring af vores studentergruppe.

Om stillingen
I Klageproces arbejder vi blandt andet med at offentliggøre domme på skatte-, moms- og afgiftsområdet, og dine primære arbejdsopgaver bliver:

Offentliggørelse af domme: Du vil være ansvarlig for at sikre, at domme bliver offentliggjort hurtigt og på korrekt vis. Dette indebærer at anonymisere dommene, som vi får fra Kammeradvokaten og kvalitetssikre andres anonymisering samt opdateringer på SKAT.dk.

Statistik: Du vil være involveret i udarbejdelse af statistikker vedrørende produktionen i vores enhed. Dette kan omfatte opdatering og udarbejdelse af statistikker, præsentationer og grafisk visualisering af data for at give et klart overblik over resultaterne.

Koordinering af studentergruppe: Du vil få ansvaret for at koordinere arbejdet i vores studenterteam. Dette indebærer at tildele opgaver, følge op på deres arbejde, give vejledning og sikre, at deadlines overholdes. Du vil også være involveret i rekrutteringsprocessen for nye studentermedhjælpere. Der er pt. 3 studentermedhjælpere.

Visitering af mails: Pasning af vores hovedpostkasse hvor vi får alle mails fra Skatteankestyrelsen, hvorefter den rette modtager i Skattestyrelsen skal findes.

Du vil få en afgørende rolle for at understøtte arbejdet hos vores juridiske medarbejdere.

De primære arbejdsredskaber vil være WorkZone, Microsoft Office, KMD SkatLigning, samt DAP til offentliggørelse på SKAT.dk.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du er alsidig og kan engagere dig i en opgave.

Vi forestiller os, at du:

  • enten er kontoruddannet eller har en bachelor i offentlig administration
  • kan arbejde selvstændigt
  • er mødestabil og fleksibel
Klageproces - din nye arbejdsplads
Du kan se frem til at blive en del af en spændende og travl arbejdsplads. Sammen med gode og engagerede kolleger har vi det landsdækkende ansvar for at afgive udtalelser til Skatteankestyrelsen og deltage i retsmøder i Landsskatteretten i de ikke-principielle sager. Vi har også ansvaret for visitering af post fra Skatteankestyrelsen til de øvrige forretningsområder i Skattestyrelsen. Ligesom vi er den samlede skatteforvaltnings repræsentant i syn og skøn.

Klageproces er en del af Skattefaglig afdeling i fagdirektørområdet Jura i Skattestyrelsen.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning sammen med CV og eventuelt yderligere dokumenter senest søndag den 13. august 2023. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse ønskes pr. 1. oktober 2023 eller snarest muligt.

Der er tale om en stilling på nedsat tid, ca. 25 timer om ugen. Dette kan dog aftales nærmere.

Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Henrik Johansson på 72 37 87 95 eller Larisa Vasile på Larisa.Vasile@sktst.dk.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170873&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878885

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet