Barselsvikariat: Projekt- & kommunikationskoordinator med reference til vores Country Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vores nuværende projekt- & kommunikationskoordinator går på barsel, søger vi derfor en barselsvikar til stillingen som Projekt- & kommunikationskoordinator med passion for i intern- og ekstern kommunikation.

For at komme i betragtning til jobbet skal du være velbevandret inden for SoMe, kommunikation, planlægning af events og have stor forståelse for IT-systemer, gerne SharePoint som er én af vores interne kommunikationskanaler. Hvis du også trives med administrative opgaver, er proaktiv, detaljeorienteret og kan overholde deadlines – så er det måske dig vi søger.

Det er en fordel hvis du erfaring med projekter og kan følge dem til dørs. Du vil være tovholder i en organisation, hvor tingene går stærkt og kunne følge op på dine kollegaer.

Du vil blive ene ansvarlig for vedligeholdelse og videre udvikling af vores intranet - SharePoint. 


Med reference til vores Country Manager, vil du få en spændende og varieret arbejdsdag, hvor du har mulighed for selv at præge din hverdag.

En del af dine opgaver vil være:

Tværfagligt samarbejde

  • Ene ansvarlig for vores Intranet, som er i SharePoint.
  • Tæt samarbejde med dine kollegaer i Danmark omkring diverse projekter og nyheder
  • Tæt samarbejde med Ledergruppen og dine øvrige kollegaer i organisationen

Kommunikation

  • Intern kommunikation via vores intranet
  • Månedsbreve, organisationsdiagrammer og nyhedsbreve på vores Intranet
  • Diverse videoproduktioner
  • Samarbejde med vores presseansvarlige
  • Ansvarlig for vores SoMe kanaler herunder
    • LinkedIn, Instagram, Facebook, TikTok

Koordinering af events

  • Årlige medarbejderkonference
  • Andre møder og events
  • Koordinering af virksomhedens CSR-aktiviteter


Koordinering af aktiviteter for vores Country Manager

  • Månedsvideoer
  • Kalenderstyring af møder
  • Booking af lokaler m.v.
  • Referent til ledergruppemøder
  • Diverse faste og ad hoc-opgaver 

HR relateret opgaver

  • Ansvarlig for at alle medarbejdere er tilmeldt vores interne kurser samt opfølgning på de gennemføres inden deadlines
  • Hjælpe med jobannoncer samt poste dem på vores SoMe kanaler
  • Medarbejdertilfredshedsundersøgelse

Produktansvarlig

  • Samarbejde med vores leverandører
  • Opdatering af produkterne og materialerne hertil
  • Salgsmotivering af vores medarbejdere

 

Vi kan tilbyde et spændende og alsidigt job, hvor du får indsigt i virksomhedens maskinrum. Du vil være ”first point off contact” for alle vores aktiviteter omkring SharePoint.

Vi har brug for dig der:

  • Har en relevant uddannelse indenfor kommunikation, informationsvidenskab eller anden relevant uddannelse
  • Er meget struktureret og har et større overblik end gennemsnittet, så deadlines overholdes, og sager følges op i rette tid
  • Har gode samarbejdsevner, så du formår at få dine kollegaer til at levere relevant input til tiden
  • Er initiativrig, selvstændig og brænder for at prøve kræfter med kommunikation i praksis
  • Er et talent i formidling af budskaber og kan lide at udfolde dig skriftligt såvel som mundtligt
  • Er kreativ og sproglig knivskarp i både mundtlig og skriftlig dansk og især behersker engelsk på et højt niveau
  • Er detaljeorienteret og har et godt grammatisk øje
  • Har erfaring med intranet – SharePoint samt SoMe aktiviteter
  • Er ikke bange for administrative- og ad hoc-opgaver
  • Har god erfaring med Office-pakken, PowerPoint og er Excel superbruger
  • Er udadvendt, serviceminded, empatisk og en teamplayer med et stort drive

Vi tilbyder

  • Løn efter kvalifikationer
  • En attraktiv bonusordning
  • Arbejdsgiverbetalt pension- & sundhedsforsikring
  • En fuldtidsstilling med frihed under ansvar
  • Et uformelt arbejdsmiljø med erfarne og hjælpsomme kolleger og rigtig mange andre spændende ting

Din arbejdsplads vil være på vores hovedkontor i Høje Taastrup, som ligger tæt på offentlig transport.

Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler – Ansættelsesstart er senest den 20. september, så skynd dig at sende din ansøgning i dag.

Barselsvikariatet forventes at vare til og med juli 2024 med mulighed for forlængelse. 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Projekt- & kommunikationskoordinator Maria Forsberg på maria.forsberg@applus.com

Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV via Søg jobbet online-knappen nederst.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Applus Danmark, Høje Taastrup Boulevard, 23, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://applus.career.emply.com/ad/barselsvikariat-projekt-kommunikationskoordinator-med-reference-til-vores-cou/pmx3hd/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876895

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet