Bogholderi funktion samt deltagelse i daglig service.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded, administrativt struktureret, har overblik, har flair for økonomi samt service og samarbejde? Så har du mulighed for at blive vores nye kollega i Fragtkompagniet.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • Bogholderiopgaver (Economics)
  • Dialog med revisor
  • Lønadministration (Bluegarden)

Udover ovennævnte opgaver, deltager man i daglige serviceopgaver overfor kunder og vores chauffører. Derfor er det en fordel at have erfaring fra transport- og logistikbranchen.

Vi er en del af Danske Fragtmænds landsdækkende distributionsnetværk, som har over 1600 lastbiler på de danske veje dagligt. 

Transportbranchen har travlt, hvilket medfører at vi altid har mange bolde i luften på samme tid. 

Opfylder du nogle af ovenstående punkter, er du mere end velkommen til at sende din ansøgning til os. 

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer.

Tiltrædelse efter aftale.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FRAGTKOMPAGNIET ApS, Letland Alle, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: uh@fragtkompagniet.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858838

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet