Category Manager til Indkøbsafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren indkøbsstrateg? Kan du samarbejde og kommunikere med mange forskellige mennesker? Og har du lyst til at arbejde i en kompetent og forretningsorienteret afdeling, der er kendt for at skabe gode resultater? Så kan det være dig, vi mangler. 

Domea.dk er en af Danmarks førende udbydere af administration og rådgivning, herunder byggeri og byudvikling, til den almene branche. Som led i vores strategiplan er vi i færd med at fremtidssikre vores virksomhed til nye konkurrencesituationer, rammebetingelser og individuelle kundeønsker.

Indkøbsafdelingen er en af de centrale funktioner i Domea.dk’s tilbud til kunderne, der tilsammen indkøber tjenesteydelser og varer for over 500 mio. kr. om året. Du skal være med til at styrke indkøbsafdelingen fra kontoret i Taastrup, hvor vi konstant arbejder på at skabe de bedste indkøbsbetingelser for vores kunder, gennem arbejdet med strategisk indkøb.

Dit team

Indkøbsafdelingen består af et mindre hold af dedikerede og engagerede medarbejdere. Faglighed, og sparring herom, er i højsædet, og vi gør en dyd ud af, at alle på holdet har mulighed for at udvikle sig. Vi har tillid til hinanden og vores individuelle styrker og fagligheder. 

Dit job – indflydelse og udvikling

Som Category Manager får du rig mulighed for at udvikle og bringe din faglighed i spil, og sætte dit præg på, hvordan vi skaber effektive og værdifulde indkøb i Domea.dk. 

Du har det faglige ansvar for en række definerede indkøbskategorier, hvor du hovedsageligt:

  • Udarbejder kategori-strategier og sikrer den løbende kategoriudvikling og -styring.
  • Selvstændigt gennemfører udbud og indgår kontrakter, bl.a. i henhold til Udbudsloven.
  • Udarbejder udgiftsanalyser, gevinstpotentialer og -realiseringer.
  • Kommunikerer internt omkring dine kategorier, eksempelvis om nye aftaler og de afledte effekter af disse, eller ændringer til eksisterende aftaler.
  • Medvirker til den efterfølgende implementering af kontrakterne i organisationen.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold

På landsplan er vi 580 medarbejdere, der har glæde af en uhøjtidelig omgangsform og gode arbejdsforhold med plads til familie- og privatliv. Vi tilbyder:

  • Den ugentlige arbejdstid er 37 timer om ugen inkl. frokost. 
  • En god pensionsordning og en sundheds- og behandlingsforsikring
  • Ønsker du at arbejde hjemmefra, så kan du gøre det to dage om ugen.
  • Gode udviklingsmuligheder.

Vi tror på, at spændende opgaver, selvstændighed og fleksibilitet i jobbet giver tilfredse medarbejdere og gode resultater. 

Din profil

Vi tror på, at du får størst succes i stillingen, hvis du kan nikke genkendende til, at du:

  • Har erfaring med strategisk indkøb, eksempelvis som udbudskonsulent, strategisk indkøber, Category Manager e.lign.
  • Er en erfaren projektleder med en systematisk og vedholdende tilgang til dine opgaver, du er analytisk og kan se helheden i de sammenhænge og samspil du agerer i
  • Er stærk i skrift og tale og evner at formidle løsninger på en forståelig måde – internt såvel eksternt, på tværs af mange faggrupper.
  • Har veludviklede samarbejdsevner og kan agere med ro og diplomati på tværs af faggrænser og organisatoriske enheder – men også evner at stå fast og brænde igennem
  • Er ansvarsfuld med et godt humør og motiveres af at skabe resultater og have styr på dine opgaver og deadlines.

Vi glæder os til at høre fra dig

Vi glæder os til at modtage dit CV snarest muligt og senest den 13. august 2023. Skriv gerne et par linjer i dit CV om din motivation for at søge dette job. 

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte indkøbschef Henrik Reenberg 30 93 69 66.

Domea.dk er en af Danmarks førende almene administrations- og rådgivningsvirksomheder. Vores kunder er almene boligorganisationer og -administrationer, der tilsammen ejer og administrerer godt 80.000 boliger fordelt over hele landet. Sammen med vores kunder vil vi gøre Danmark til et bedre og billigere sted at bo.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=64123de1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Domea.dk, Oldenburg Alle, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=64123de1&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875128

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet