Customer Advisor søges til Nordea Finance i Taastrup, København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Customer Advisor søges til Nordea Finance i Taastrup, København
Er du i begyndelsen af din karriere? Har du et højt ambitionsniveau, er du energisk, og brænder du for at skabe de bedste kundeoplevelser i selskab med fantastiske kollegaer? Vi søger lige nu fuldtidsansatte til et spændende arbejde med masser af ansvar og en stejl læringskurve.

Om jobbet
Du kommer til at arbejde i Nordens største bank, hvor du vil få en helt central rolle. I Nordea Finance søger vi nemlig en engageret Customer Advisor til vores Retail Finance team.
Brænder du for at give en god kundeoplevelse – og er telefonen og mail dine foretrukne arbejdsredskaber? Så håber vi at du vil ansøge om at blive en del af vores hold, som hver dag yder topklasse hjælp til vores kunder.

Arbejdstiden er mellem 08:30-18:30 fordelt på en 4-dages arbejdsuge. Der er tale om en midlertidig ansættelse frem til 31-12-2023.

Vi har et socialt og energisk arbejdsmiljø, og du vil få en masse kollegaer i forskellige aldre og med forskellige arbejds- og uddannelsesmæssige baggrunde. Vi tror på, at diversitet gør os stærkere.

Dine fremtidige ansvarsområder

I Nordea Finance tilbyder vi finansieringer i form af lån til private kunder via forhandlere. Du bliver en del af Partner & Customer Services Retail Finance, DK, hvor vi supporterer med forskellige opgaver, som du får oplæring i:

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

    • Kreditværdighedsvurdering af private kunder
    • Behandling af ansøgninger
    • Kundekontakt både finansieringspartnere og private kunder
    • Generelle besvarelser på kundehenvendelser pr. mail og telefon



Om dig

Det er et krav at du har en studentereksamen og derudover er det desuden en fordel, hvis du har erfaring med kundeservice og rådgivning fra fx callcenter, butik eller lignende. Vi forventer at du har lyst at lære nye ting, lyst til at dele dine ideer, og at du har modet til at sige din mening, når du bliver udfordret.

Du er passioneret og får energi af at tale med mennesker. Du trives med at kommunikere mundtligt med alle typer mennesker og forstår at sætte dig i kundens sted, uanset hvilken opgave de skal have løst. Du har en god forståelse for empatisk kundeservice.

Det er en fordel men ikke et krav, at du har kendskab til den finansielle sektor. Vigtigst for os er, at du kan genkende dig selv i følgende kvalifikationer:

    • Du brænder for at give gode kundeoplevelser
    • Behagelig, høflig og kompetent kommunikation med kunder over tlf. og mail
    • Grundlæggende forståelse for privatøkonomiske forhold
    • Grundlæggende forståelse af finansiering
    • Nysgerrig, opsøgende, lyttende personlighed
    • Problemløser-tankesæt
    • Kan både fange detaljer og undlade at lade sig fange af detaljerne
    • Holdspiller



Det praktiske

Midlertidig ansættelse indtil 31-12-2023 med mulighed for forlængelse
Arbejdssted: Nordea i København
Opstart: Hurtigst muligt
Arbejdstid: Fuldtid fordelt mellem 08:30-18:00, 4 hverdage i ugen
Løn: Månedslønnet

Vi ansætter løbende, så hvis du er interesseret i jobbet, så søg via knappen.

Nordea samarbejder med Experis I denne ansættelsesproces, og ansættelsen er et vikariat gennem Experis, som vil være den juridiske arbejdsgiver i denne trepartsaftlale. Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte Ressource Manager, Astrid Gotlieb Jensen på tlf. 4590 2800. Træffetid på hverdage mellem kl 10-14.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Experis A/S, Oldenburg Alle, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://job.experis.dk/jobb/243/show

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891844

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet