Datastærk studentermedhjælper med flair for Excel til Region Sjælland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at arbejde med indkøbsdata, hvor du kan udvikle dine analytiske evner og Excel-færdigheder i en spændende studierelevant rolle? Så er du måske vores kommende studentermedhjælper hos Koncern Indkøb i Region Sjælland.

Vi søger en analytisk og datastærk studentermedhjælper med flair for databehandling i Excel. Hvis du har sans for detaljen, lyst til at arbejde med dataudtræk, rapportopbygninger og udvikling af nye processer, og besidder evnen til at samarbejde, så kan dette være den perfekte mulighed for dig. Vi vægter også din vilje til at lære, og vi bidrager til, at du udvikler dig.

Om arbejdspladsen:

Koncern Indkøb er en del af Indkøb, Produktion og Logistik og er ansvarlig for udbudsstrategi og indkøbspolititik i Region Sjælland. Fysisk holder vi til i kontorlokaler i Roskilde tæt på stationen.
Koncern Indkøbs vigtigste opgave er at skabe størst mulig værdi for brugeren, borgeren og patienten gennem professionelle indkøb.
En af vores fornemmeste opgaver er at sikre en effektiv og ensartet indkøbsproces og systemunderstøttelse, og det er især her arbejdet med data er vigtigt.

Om jobbet:

Som studentermedhjælper kommer du til at blive en del af vores dygtige team ”Data & Stab”, og du kommer til at samarbejde tæt sammen med vores to strategiske analytikere. Teamet er primært ansvarligt for at beregne indkøbsbesparelser på alle vores nye aftaler samt servicere og understøtte de øvrige teams med dataudtræk, rapporter, opbygning af modeller og andre ad hoc-opgaver. Herudover er det teamets fornemmeste opgave at bidrage til forretningsudviklingsprojekter.

Du vil både få faste opgaver og mere ad hoc-prægede opgaver. Du vil derudover opleve at blive udfordret – men naturligvis vil nye opgaver altid blive løst med sparring fra de to strategiske analytikere. Du vil blandet andet arbejde med, at:

  • Deltage i strategi- og forretningsudviklingsmøder for at bidrage med dataindsigter og analyser
  • Optimere systemer og processer til den daglige drift for at effektivisere arbejdsgangen
  • Opdatere og udvikle præsentationsmateriale til interne og eksterne formål
  • Understøtte processer, der indeholder manuel dataregistrering
  • Bidrage til validering af data for at sikre nøjagtighed og pålidelighed
  • Udføre dataudtræk og levere standardrapporter
  • Udføre simple dataanalyser og præsentere resultaterne
  • Fremstille data visuelt i form af diagrammer, grafer og rapporter

Om dig:

Vi ser gerne, at du er i gang med din bachelor eller er i starten af din kandidat. Du er i gang med fx en økonomisk eller matematisk uddannelse eller lignende. Vigtigst er, at du har en passion for, hvad man kan bruge data til.

Derudover er nedenstående kendetegnende for dig:

  • Skarp sans for detaljen og evnen til at arbejde med store datamængder
  • Du har flair for tal og har en analytisk sans
  • Godt kendskab til Excel, herunder avancerede funktioner og formler (kendskab til pivot-tabeller er et must)
  • Villig til at hjælpe med praktiske opgaver og bidrage til effektive arbejdsprocesser
  • Stærke samarbejdsevner og evnen til at arbejde i et tværfagligt team
  • Motiveret af at lære og udvikle sig inden for området
  • Du har interesse for og evt. kendskab til data og udvikling af BI-løsninger
  • Erfaring med VBA (Visual Basic for Applications), og/eller kendskab til Power Query og/eller Power BI er en fordel

Vi tilbyder:

  • Spændende, udfordrende og studierelevant arbejde
  • Erfaring i en central rolle, med udgangspunkt i dataunderstøttelse, -behandling og udvikling.
  • Et uformelt miljø med godt humør og holdånd i fokus
  • Et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til strategisk analytiker Yusuf Pusat på tlf. 41 87 84 33 .


Ansøgning:

Lyder det som noget for dig? Og ønsker du at blive en del af vores dynamiske team og bidrage til vores indkøbsprocesser med dine analytiske færdigheder, så send os din ansøgning og CV allerede i dag.

Arbejdstid: 10-15 timer ugentligt eller efter aftale.

Ansøgningsfrist: 16. juli 2023.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 29 og uge 30.

Forventet ansættelsesstart: 4. september 2023 eller efter aftale.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen 15, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.regionsjaelland.dk/job-og-uddannelse/jobside?hr=show-job/36185&linkref=19671&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862345

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet