BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejdsopgaver: I rollen som debitor vil du få ansvar for inkassoaktiviteter, samt håndtering af vores kundes debitorportefølje. Nogle af opgaverne vil bestå af:
- Månedsafslutning, fakturering og indbetalinger
- Kundekontakt via telefon og mail
- Forfaldende arbejde og andre ad-hoc opgaver
Nødvendige informationer:
For at komme i betragtning til stillingen, er det vigtigt, at du har følgende kompetencer:
- Er faglært og har nogle års erfaring indenfor bogholderi og inkasso
- Vi lægger vægt på, at du har en solid forståelse for debitorstyring og er fortrolig med de processer og rutiner, det involverer
- Erfaring med Navision
- Du skal kunne læse, tale og forstå dansk, og gerne engelsk
- Du har stærke kommunikative evner og en positiv tilgang til arbejde i team
Er dette stillingen for dig? Så tøv ikke med at sende os din ansøgning! Vi ser frem til at møde dig til en uddybende samtale om stillingen
Vil du vide mere:
Har du spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte team JKS Roskilde på tlf.: 46 31 07 50.
Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på www.jks.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Roskilde, Industrivej 21, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153822&DepartmentId=18998&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878472