BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye personalejuridiske konsulent?
Har du viden om og erfaring med personalejura? Kan du arbejde selvstændigt, men samtidig være en holdspiller? Så har vi jobbet til dig her i HR Jura og Forhandling.
En bred vifte af personalejuridiske problemstillinger
I løbet af din arbejdsdag skal du arbejde med rådgivning af kommunens ledere på alle niveauer både i generelle personalejuridiske spørgsmål og i løsningen af konkrete personalesager.
Du skal gennemføre forhandlinger med de faglige organisationer i komplekse sager om fx sanktioner og afskedigelser.
Vores nye kollega skal også være med til at udarbejde skriftlige vejledninger, ligesom du skal være med til at tilrettelægge og gennemføre kurser med deltagelse af kommunens ledere.
Du bliver en del af et stærkt team
HR Jura og Forhandling er en del af HR og Byrådssekretariatet. HR Jura og Forhandling består udover dig af 7 medarbejdere, hvoraf du vil få 3 engagerede og rutinerede personalekonsulenter som direkte kolleger. Alle i teamet refererer direkte til chefen for HR og Byrådssekretariatet. Hos os lægger vi vægt på et godt kollegaskab og en uformel tone, hvor vi betragter os som ansvarlige over for den fælles opgaveløsning.
Din baggrund
- Skal have erfaring med ansættelsesret og praktisk erfaring med løn- og ansættelsesvilkår på det offentlige arbejdsmarked.
- Er udadvendt og søger samarbejdet på alle niveauer.
- Kan hjælpe kommunens ledere med at træffe beslutninger - også når det er svært.
- Du er vant til at prioritere din egen tid, men med udgangspunkt i teamets samlede opgaveløsning.
- Du er en holdspiller, der lægger vægt på sparring og vidensdeling i teamet
- Får energi af at have mange bolde i luften samtidigt - uden at tabe overblikket.
Vi tilbyder
- Rig mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer som rådgiver og forhandler i personalepolitiske, -juridiske og -administrative spørgsmål.
- Et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger, hvor faglig sparring er en del af hverdagen.
- En fleksibel arbejdsplads med mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag.
Ansættelsesforhold
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. For den rigtige ansøger, vil der være mulighed for indplacering som chefkonsulent.
Der indhentes straffeattest i forbindelse med ansættelsen.
Stillingen er til besættelse snarest dog senest d. 1. oktober 2023 og ansøgningsfristen er d. 6. august 2023.
1. samtale afholdes d.14. august 2023.
Evt. 2. samtale afholdes d. 22. august 2023.
Er du blevet nysgerrig og vil høre mere?
Så er du velkommen til at kontakte HR- og Byrådssekretariatschef Mikael Bay på tlf. 5119 9817 (træffes ikke i uge 29, 30 og 31), eller til chefkonsulent Kristina Juul Nielsen på tlf. 5197 7114.
Du får arbejdsplads på Roskilde Rådhus, der ligger tæt på motorvej og 5 minutters gang fra stationen. Du vil være omfattet af kommunens sundhedsordning med mulighed for fysioterapi, træning og frugtordning.
I din ansøgning må du meget gerne motivere, hvorfor det er dig, vi skal vælge som vores nye kollega. Du skal sende din ansøgning vedlagt relevante bilag elektronisk via linket.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=55904b4e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Roskilde Kommune - HR & Byrådssekretariat, Rådhusbuen, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=55904b4e&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5865262