BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at hjælpe og vejlede vores studerende og medarbejdere med alt fra simple IT-problemer til mere avancerede IT-spørgsmål? Har du et godt overblik, og mestrer du at have mange bolde i luften? Så er dette job helt sikkert noget for dig!
Om jobbet
Stillingen er på Campus Carlsberg, som er en af Københavns Professionshøjskoles (KP) i alt 7 uddannelsessteder i København. Stillingen er placeret i Basen, som er KP’s single point of contact for henvendelser fra studerende, undervisere og andre ansatte. Brugerne henvender sig i Basen med mange typer af spørgsmål, lige fra studierelaterede spørgsmål, simple IT-spørgsmål til mere avancerede IT-spørgsmål.
Typiske opgaver er at:
- Klargøre pc’er til medarbejdere
- Oprette simkort
- Hjælpe brugerne i gang med diverse devices
- Bestilling af IT-udstyr.
Det forventes, at du har lysten og evnen til at hjælpe og vejlede brugerne med alt fra IT-problemer til at finde informationer, svare på generelle spørgsmål omkring studieservice og oprette sager i vores sagshåndteringssystem.
Din profil
Vi stiller ikke krav om nogen specifik uddannelsesmæssig baggrund, men forventer, at du er serviceminded, lærenem og har kompetencer inden for IT.
Kendskab til uddannelsessektoren eller den offentlige sektor vil være en fordel.
Vi forestiller os, at du:
- har flair for at arbejde med IT og webservices, så du kan hjælpe brugere med deres problemer
- har kendskab til Windows og Office 365 samt til Apple-produkter
- er nysgerrig, videbegærlig og hurtig til at tilegne dig ny viden
- er dygtig til at kommunikere klart og tydeligt og med et smil i stemmen
- er god til at lytte og sætte dig i brugerens sted
- forstår at være nærværende og til stede
- er motiveret og energisk
- holder hovedet koldt og kan bevare smilet i travle og hektiske perioder
- har kendskab til at arbejde struktureret med sagshåndtering.
Vi kan tilbyde:
Basen på Campus Carlsberg består af tre dygtige medarbejdere – to ud over dig, der dækker åbningstiden fra 07.45 – 17.00. Du bliver en del af et større frontservice-team på i alt 17 medarbejdere, fordelt på KP’s adresser. Vi mødes 1 x ugentligt, enten fysisk eller digitalt. I teamet har vi fokus på at gøre en forskel for vores studerende og ansatte, og vi gør os umage for at være gode kollegaer, hvor vi ser forskellighed som en styrke. Hos os får du et spændende og alsidigt job i en stor organisation og et fleksibelt arbejdsliv.
Basen er en del af Facility Management, der i samarbejde med uddannelserne skaber rammerne for fremragende undervisning. Dette gøres inden for mange områder blandt andet bygningsdrift, udvikling af studie- og arbejdsmiljøer og ikke mindst via Basen. Udover i København har KP også uddannelser i bl.a. Hillerød og på Bornholm. Vi er i alt ca. 20.000 studerende og 1.800 ansatte.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som fontservicemedarbejder med start den 1. november. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen.
Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen mellem HK/Stat og Skatteministeriet samt fællesoverenskomsten OAO. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.
Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, København V.
Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning.
Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.
For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Gitte Fyrkov på tlf.: 24296459.
Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest den 8. september.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 38 & 39.
Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
_________________________________________________________________________________________
Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark.
På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere.
Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Professionshøjskole, Humletorvet 3, 1799 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://kp.career.emply.com/ad/servicemindet-frontmedarbejder-til-kobenhavns-professionshojskole/x5yjg7/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891549