Teknisk Facility management-koordinator til Høje Taastrup Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at få ansvar for drift af tekniske anlæg, under frie rammer og med stor medbestemmelse i en af Danmarks mest ambitiøse udviklingskommuner? Og har du lyst til at arbejde med tekniske løsninger og gå i dybden for at forbedre og udvikle driften af de kommunale ejendomme. Samtidig med at sikre størst mulig brugertilfredshed.

Bliv en del af en ambitiøs arbejdsplads
Du får et spændende og udfordrende job blandt engagerede kolleger i en organisation, der har fokus på at levere høj kvalitet og god service. Hos os er der en ambitiøs holdning til det faglige og sociale miljø, og der er gode personlige udviklingsmuligheder.

Vi arbejder med metodefrihed, så længe opgaven løses, og vi har samtidig rig mulighed for løbende sparring gennem processerne:

 

”Kombinationen af handlefrihed og stor tillid til den enkeltes faglighed gør HTK til en både behagelig og fagligt spændene arbejdsplads”

Sune Thelle Krarup, Energikoordinator

”Jeg sætter stor pris på den handlefrihed, vi har til opgaveløsningen. Vores chef kommer ikke og fortæller os, hvordan vi skal gøre tingene, vi har frihed under ansvar.”

Jim Højfeldt, Projektleder

I Høje-Taastrup Kommune har vi fuld gang i en bæredygtig byudvikling
Vær med til at udvikle kommunen til at blive et endnu bedre sted at bo, leve og drive erhverv. Vi fornyer den kommunale bygningsmasse, så der skabes optimale rammer for både de kommunale velfærdsydelser og vores mange fritidsbrugere. 

Vi har netop bygget en af Danmarks mest moderne folkeskoler, et nyt hjemmeplejehus og et børne- og kulturhus. Vi er nu i gang med forberedelserne til bl.a. en ny daginstitution, en omfattende skoleombygning og nye klubfaciliteter. Samtidig arbejder vi løbende på at optimere vores eksisterende bygninger i form af energirenoveringer og klimaforbedringer. I februar stod vores nye rådhus færdig og vi er netop flyttet ind i de topmoderne kontorfaciliteter.

Du bliver en del af en kommune med et stort fokus på bæredygtighed. Hos os viser det sig gennem optimering af de kommunale kvadratmeter, energirigtige løsninger, databaseret energiledelse, genanvendelse af byggemateriale, certificering af byggerierne og udviklingsprojekter i samarbejde med Høje Taastrup Kommunes Klimasekretariat og vidensinstitutioner som f.eks. Teknologisk Institut. 

Dine primære arbejdsopgaver som teknisk koordinator. 

Overordnet har du ansvar for korrekt og optimal drift og vedligehold af alle kommunens tekniske anlæg. Herunder et veludbygget CTS system. En stor del af arbejdet vil bestå af at koordinere med det interne håndværkerteam på ca. 8 mand som udfører en stor del af de daglige driftsmæssige opgaver.

Du har ansvaret for kommunens tekniske driftsbudget og vurdere, udarbejde og udføre løsninger på driftsmæssige udfordringer.

Du har kontakt og dialog med brugerne af bygningerne, samt servicepersonale, for at sikre størst mulig brugertilfredshed.

I det daglige har du også et tæt samarbejde og dialog med energikoordinatoren, som har ansvar for udførelse af større udskiftninger og opførelser af nye tekniske anlæg. Du bidrager i udarbejdelse af udbudsmateriale, granskning af løsningsvalg og commisioning på de større anlægsprojekter.  

Du er resultatorienteret og har praktisk erfaring med drift af tekniske anlæg
Du har en bred teknisk baggrund og relevant uddannelse, gerne som maskinmester, men også gerne som ingeniør, elektriker, VVS’er eller lign. Det vigtigste er, at du har hands-on-erfaring med tekniske installationer som varmeanlæg, ventilation og CTS. Og at du har mod på at tage fat, og engagere dig personligt i driften af de enkelte anlæg. Du skal gerne være typen der kører rundt med en værktøjskasse i bilen, og ikke kan lade være med selv at tage fat hvis det er nødvendigt. Fordelingen mellem udekørende opgaver og kontorarbejde er ca. 50/50.  

Du er servicemindet både i opgaveløsningen og adfærd

Du har flair for empatisk lytning og formår at håndtere vores kollegers og brugers mange ideer og krav. Du trives med at arbejde selvstændigt, men også med at indgå i et team, hvor I drager nytte af hinandens erfaringer og sparrer med hinanden. Du skal være i stand til at skabe stærke samarbejdsrelationer internt i organisationen mellem forskellige fagligheder og på tværs af organisatoriske enheder og samtidig være i stand til at indgå i et professionelt samarbejde med de eksterne samarbejdspartnere på vegne af kommunen. 

Du er ansvarsbevidst og engageret og kan bidrage til den positive stemning med godt humør.

Bygge- og Anlægsafsnittet i Center for Ejendomme og interne Service (CEIS)

Du vil blive en del af Bygge- og Anlægsafsnittet, som er en del af Høje Taastrup Kommunes Center for Ejendomme og interne Service (CEIS). CEIS er en servicevirksomhed og en stor del af vores arbejde foregår i samarbejde med ledelse og driftspersonale på den enkelte institution eller på centerniveau.

Høje-Taastrup Kommune råder over ca. 240.000 m2 fordelt på 140 ejendomme. Der er pt. 10 medarbejdere i Bygge- og Anlægsafsnittet, som er lokaliseret på Rådhuset. Afsnittet består af et anlægsteam og et vedligeholdelsesteam som i det daglige samarbejder for at opnå optimale driftssikre løsninger og sikre funktionelle rammer og optimal udnyttelse af kommunens ejendomme. Du vil indgå i et energiteam sammen med energikoordinatoren og være en del af vedligeholdelsesteamet.

Ansøgningsfristen er onsdag d. 30. august 2023

Vi afholder 1. samtaler i uge 36 og 2. samtaler i uge 37.

Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og evt. andre relevante dokumenter sendes elektronisk via kommunens e-rekrutteringssystem.

Løn- og Ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter straffeattest samt referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Yderligere oplysninger: 
Du får en 37 timers arbejdsuge med flekstid i nye moderne rammer på nybygget rådhus, som ligger i gåafstand fra Høje-Taastrup station.

Tiltrædelse pr. 1. november 2023. 

Høje-Taastrup Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap, m.v. 

Hvis du er blevet nysgerrig og vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Bygge- og Anlægschef Rikke Hedegaard Koch på 29 60 40 75.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://htk.career.emply.com/ad/teknisk-facility-management-koordinator-til-hoje-taastrup-kommune/2on1gu/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886653

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet