Vejdirektoratet søger teknisk IT-koordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i brændpunktet mellem leverandør og virksomhed? Er du struktureret, teknisk funderet og trives du med at jonglere mange opgaver? Så er det måske dig, vi mangler i vores Service Management team.

I rollen som teknisk koordinator bliver du bindeled mellem Vejdirektoratet og vores primære driftspartnere. Vejdirektoratet er en bestiller organisation, og vores IT-drift er outsourcet til henholdsvis Statens IT på basal IT-drift og en række andre driftsleverandører, som håndterer alle øvrige elementer.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • at være bindeled mellem Vejdirektoratet og vores IT-leverandører
  • udarbejde og vedligeholde procedurer og processer
  • koordinere bestillinger af services hos leverandør
  • følge op på leverancer fra leverandørerne
  • sørge for, at den løbende planlægning og eksekvering sker i tæt samspil mellem Vejdirektoratet og de eksterne leverandører
  • sikrer en proaktiv opfølgning på opgaver, rapportering af SLA-krav og fremdrift på udviklingsopgaver, for at vores kollegaer får den bedste serviceydelse
  • være eskalationsled for sager, der er overdraget til udførelse hos leverandøren
  • deltage i projekter på nye større systemer
Du står ikke alene, men kommer til at trække på kollegaer i Vejdirektoratet og på vores eksterne samarbejdspartnere.

Dine kvalifikationer

Vi er gode til at lære fra os, så hvis du har lyst til at udvikle dig fagligt og er nysgerrig på at lære nye systemer at kende, så vil du trives her hos os,” siger IT-koordinator Malene Moltke Hoff

Vi ser gerne, at du:

  • har en relevant uddannelse og/eller erfaringer fra en lignende koordinator-rolle og brænder for stabil drift og for at yde den gode service
  • evner at tage styringen i en serviceleverance med mange interessenter
  • har forståelse for og kan tale ind i IT-tekniske løsninger på infrastruktur herunder bl.a. Azure og AD
  • sikrer en hurtig og effektiv håndtering af uforudsete opgaver, ligesom du gennemfører planlagte opgaver på servicen således, at en sikker og stabil drift opretholdes
  • kan holde mange bolde i luften på en gang, og er i stand til at kommunikere tydeligt både eksternt og internt og kan prioritere din indsats
  • er serviceminded, nysgerrig og ønsker at tillære dig ny viden og nye kompetencer
  • er vedholdende og følger op på tingene
  • behersker dansk i skrift og tale
Velkommen til Team Servicemanagement

Digitaliserings- og IT-området består af afdelingerne Strategi og forretningsudvikling, Udvikling og vedligehold samt Drift og Service management. I alt er vi ca. 60 medarbejdere, hvoraf størstedelen har tjenestested i Hedehusene.

Du bliver en del af Team Servicemanagement, der består af ca. 14 medarbejdere.

Vi har fokus på at udnytte nye digitale muligheder til at understøtte og udvikle vores forretningsområder. I Digitalisering og IT er vi i gang med en omstilling fra en IT-organisation med fokus på drift af it, til en organisation med fokus på at sætte retning for digitalisering og yde strategisk digitaliseringsstøtte til de vej- og trafik faglige enheder.

Vi ønsker at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden.

Dine løn og ansættelsesvilkår – mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage

Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vi prioriterer, at der er en god balance mellem familie og arbejde, og der vil være mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.

Vejdirektoratet er en styrelse under Transportministeriet. Dit ansættelsesområde vil være Transportministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Du vil få tjenestested på adressen Vejdirektoratet, Guldalderen 12, 2640 Hedehusene.

Læs mere

Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT koordinator Malene Moltke Hoff på mail mamh@vd.dk eller mobil +45 40 33 09 70.

Er du interesseret i stillingen?

Fortæl hvorfor vi skal tale med dig og send dit CV senest 19. august. Vi forventer at afholde samtaler i forlængelse af deadline.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejdirektoratet - Fløng, Guldalderen 12, 2640 Hedehusene

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171033&DepartmentId=9874&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880476

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet