Konsulent til ledelsessekretariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at betjene direktionen og sikre et stærkt ledelsessekretariat i Vurderingsstyrelsen? Har du politisk flair, gode analytiske evner og arbejder du løsningsorienteret i samspil med andre? Motiveres du af ansvar, varierende og udfordrende opgaver tæt på beslutningsprocesserne? Så kan et job i ledelsessekretariatet være noget for dig.

Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat
Du vil blive en del af Vurderingsstyrelsens ledelsessekretariat, der understøtter direktionen i arbejdet med at koordinere og sætte strategisk retning. Dertil sikrer kontoret tværgående beslutningsoplæg til minister, departement samt koordination med interessenter og øvrige institutioner i og uden for Skatteministeriets ressort.

Din præcise opgaveportefølje vil blive fastlagt efter dine kompetencer og erfaring, men du vil komme til at arbejde med følgende typer af opgaver:

  • Dialog med og håndtering af henvendelser fra eksterne interessenter og andre offentlige myndigheder i tæt samarbejde med de øvrige fagkontorer i styrelsen.
  • Understøtte effektive sagsgange og processer samt udarbejde og kvalitetssikre oplæg.
  • Samarbejde med Skatteministeriets departement, herunder for eksempel i forhold til §20-spørgsmål, styrelsens bidrag i sager til regeringsudvalg, redegørelser, resultatkontrakter mv.
  • Sikre koordinering og tæt samarbejde med de øvrige styrelser på tværs af Skatteministeriets koncern.
  • Betjening af ledelsesfora.
I ledelsessekretariatet får du 15 dygtige kolleger, som igennem deres stærke faglighed og gode sparringskulter vil hjælpe dig godt ind i jobbet hos os. Vi har løbende dialog omkring dine udviklingsmuligheder og sørger naturligvis for, at du får en grundig introduktion til vores fagområde.

Din profil
Du har som udgangspunkt en relevant samfundsvidenskabelig baggrund (cand.scient.pol., cand.scient.adm. eller lignende) og erfaring fra centraladministrationen eller lignende offentlig myndighed.

Du skal trives med mange og forskelligartede opgaver og tage selvstændigt ansvar inden for et bredt felt af opgaver. Du har både overblik og kendskab til at begå dig i en politisk organisation samtidig med, at du har styr på detaljen og kan overskue processer med mange aktører. Dertil har du en let pen og kan skrive oplæg og notater i klart og tydeligt sprog.

Endeligt forudsætter jobbet, at du er god til at skabe relationer og trives i en kompleks organisation, hvor ambitionerne er høje, men hvor humøret og opbakningen om hinanden også er højt.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’Søg stillingen’ senest den 14. august kl. 12.00.

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte kontorchef Rasmus Hylleberg på 7237 7633.

Der kan indgå en personanalyse eller en case i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34. Ansættelse er fra 1. oktober eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Ny Østergade 9, 4000 Roskilde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade, Ny Østergade 7 - 11, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170836&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876401

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet