BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du styr på debet og kredit, holder du af bogholderi og kunne du tænke dig at arbejde for en virksomhed og regnskabsafdeling i stor udvikling?
Som regnskabsmedarbejder i DSB’s bogholderi arbejder du i en stor regnskabsafdeling, hvor vi sætter pris på faglighed og kvalitet.
DSB er i færd med at konsolidere regnskabssystemer og har i den forbindelse re-designet regnskabsprocesser med fokus på høj kvalitet i data og øget information i rapporter. Der er behov for løbende opfølgning og sikring af fuldstændighed og nøjagtighed i data.
I Finans & Omsætning er vi ca. 10 engagerede og erfarne medarbejdere, der centralt håndterer omsætningen inkl. afregning til samarbejdspartnere.
Arbejdsopgaver Den overordnede opgave er, at sikre fuldstændighed og kvalitet i omsætningsinddata, sikre korrekt afregning samt rapportering fra afregningssystem.
Derudover vil arbejdsopgaverne også omfatte følgende
- Bogføring i Finansbogholderi herunder periodisering i månedsluk
- Afstemninger – banker/balance finanskonti
- Finansiel controlling
- Udarbejdelse af arbejdsgangsbeskrivelser og instrukser
- Ad hoc
Derudover er det vigtigt, at du er stærk og fortrolig med de grundlæggende konterings-/bogføringskrav herunder moms samt anvendelse af mange konteringsdimensioner.
Du går ikke på kompromis med kvaliteten, og yder en ekstra indsats, når det er nødvendigt. Det er naturligt for dig hele tiden at forbedre og optimere både egne og din afdelings processer. Som person er du god til at kommunikere med en bred vifte af samarbejdspartnere.
Du er proaktiv i rollen som sparringspartner for forretningen. Rollen kræver, at du har gode samarbejdsevner, professionel adfærd, kommunikerer sikkert og positivt med kollegaer og samarbejdspartnere og at du leverer den gode service hver gang.
Dine faglige kompetencer
- Relevant uddannelse og erfaring inden for bogholderi/regnskab, altså solid regnskabsforståelse
- Erfaring fra en lignende stilling
- SAP-erfaring og superbruger i Excel
- Erfaring i at arbejde med store datamængder
- Levere rigtig kvalitet til tiden, hver gang
- Gode kommunikationsevner og samarbejdsevner
Ansøg nu Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 4. juli 2023.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Underdirektør Regnskab & Finans, Anne Rømer på 21789760.
#LI-DNI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191622&DepartmentId=20002&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856339