BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en interesse for at arbejde med HR og kompetenceudvikling? Motiverer det dig at arbejde med en bred vifte af opgaver? Er du god til at arbejde selvstændigt og holde mange bolde i luften? Og vil du have et job, hvor du lærer nyt og udvikler dig? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i HR og Kompetenceudvikling.
Vurderingsstyrelsen søger en studentermedhjælper til HR og Kompetenceudvikling med tiltrædelse pr. 1. september 2023 eller snarest derefter.
HR og Kompetenceudvikling
HR og Kompetenceudvikling er en del af Vurderingsstyrelsens Stab. Vi er i alt ca. 70 ansatte fordelt på 5 kontorer, der sammen med en række andre centrale funktioner understøtter Vurderingsstyrelsens ledere og medarbejdere, samt sikrer bistand til styrelsens direktion.
I HR og Kompetenceudvikling er vi 16 kolleger og en kontorchef. Vi har forskellige fagligheder, men drives alle af at understøtte organisationen med HR-support, der understøtter styrelsens mål, virker i praksis og skaber værdi for ledere og medarbejdere.
Om jobbet
Som studentermedhjælper skal du i samarbejde med øvrige kolleger særligt bidrage med:
- at sikre rette uddannelse og træning i organisationen, herunder udarbejde ledelses- og deltagerinformation omkring kurser
- at understøtte HR administrative processer herunder hjælpe med planlægning og koordinering af planlagte kurser
- understøtte diverse HR-relaterede analyseopgaver
- klargøring og forberedelse af workshops
- grafisk og skriftlig opsætning af præsentationer og undervisningsmaterialer
- at arbejde med vores kommunikationswebsted, hvor du skal sikre, at kurser og praktisk information til kursister og ledere er opdateret, samt vedligehold af webstedet.
Vi tilbyder et job i en spændende offentlig organisation med vigtige opgaver og politisk bevågenhed. Du vil opleve en uformel omgangstone, et godt fællesskab og at arbejdsglæde og engagement spiller en væsentlig rolle i vores hverdag.
Selvstændig, relationsskabende og med sans for detaljen
Vi forestiller os, at du læser en videregående uddannelse inden for HRM, kommunikation, psykologi el. lign. Du har en interesse for eller specialiserer dig inden for HR, kompetenceudvikling, ledelse eller lignende. Du er velbevandret inden for Office 365-universet, og det vil være en fordel, hvis du er analytisk stærk og har gode skriftlige kommunikationsevner/kompetencer.
Som person skal du være udadvendt, initiativrig og ikke bange for at stille spørgsmål. Du skal trives med at arbejde selvstændigt, men samtidig være opsøgende og god til at skabe relationer. Det er væsentligt, at du har øje for detaljen uden at miste blik for sammenhængen. Du er desuden kreativ og nytænkende.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 18. august 2023.
Samtaler forventes afholdt i uge 34 og 35. Stillingen vil være til besættelse pr. 1. september 2023 eller snarest derefter.
Stillingen er med en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet under eksamensperioder.
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte chefkonsulent Merete Wiese på telefon 72 37 68 83 eller chefkonsulent Johannes Maaløe på telefon 72 37 71 82.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.
Forud for ansættelse indhentes straffeattest.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade, Ny Østergade 7 - 11, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170791&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875641